Питання, які часто виникають

Ким здійснюються нарахування за спожиті послуги?

Постачальники житлово-комунальних та інших послуг самостійно ведуть облік особових рахунків своїх абонентів, оплачених сум по кожному особовому рахунку абонента, враховують надані пільги та субсидії, вносять необхідні зміни та нараховують суми до сплати за спожиті послуги на перше число кожного місяця.

З чого складаються суми, виставлені до сплати постачальниками житлово-комунальних послуг, станом на 01 число поточного місяця?

Суми, виставлені до сплати станом на 01 число поточного місяця складаються з даних: про суми виставлені до сплати станом на перше число попереднього місяця з урахуванням оплати здійсненої у попередньому місяці та нарахування за спожиті послуги за попередній місяць.

Наприклад:
Сума за спожиту послугу станом на 01.03.2016 року склала - 653 грн., сплачено у березні - 653 грн., за березень нараховано - 109 грн. і тому сума станом на 01.04.2016 року становитиме - 109 грн. Тобто: 653 – 653 + 109 = 109 грн.

Якщо змінився власник житла, як і де переоформити рахунки на нового власника?

При зміні власника житла необхідно переоформити особові рахунки на нового власника по кожному постачальнику комунальних та інших послуг.

Мешканцям багатоповерхових будинків , достатньо звернутись до бухгалтера відповідної дільниці Управителя, або до ОСББ, що обслуговує ваш будинок та надати:

  • документ, що посвідчує право власності на житло,
  • технічний паспорт квартири,
  • паспорт та ідентифікаційний код власника.

Після чого, оновлення даних у відповідних постачальників послуг, здійснюється у автоматичному режимі, а саме:

  • КП "Кривбасводоканал"
  • ТОВ "Екоспецтранс"
  • КПТМ "Криворіжтепломережа"

Мешканцям приватного сектору, достатньо звернутись до абонвідділу КП «Кривбасводоканал», надати:

  • документ, що посвідчує право власності на житло,
  • паспорт власника,
  • домову книгу (при наявності).

Після чого, дані автоматично будуть оновлені і в ТОВ "Екоспецтранс".

Окремо необхідно звернутись до абонслужб ТОВ "Дніпровські енергетичні послуги" та ТОВ «Дніпропетровськгаз збут».

Невірно вказане прізвище (ім’я, по-батькові)?

Прізвище (ім’я, по-батькові) уповноваженого власника на якого відкриті особові рахунки визначають підприємства-надавачі послуг. У разі невірно вказаного прізвища (ім’я, по-батькові) необхідно звернутись до підприємства, що припустилося помилки.

Ким приймається оплата за спожиті послуги?

Прийом та переказ коштів здійснюють виключно фінансові установи, які працюють у Єдиній міській автоматизованій системі комунальних розрахунків та перераховують суми прийнятих платежів від абонентів безпосередньо на рахунки відповідних постачальників послуг.

Де отримати комунальний код?

Для отримання комунального коду, мешканцям міста, приватного сектору, кооперативного житла, ОСББ, Криворізького та інших районів, довідку з кодом можна отримати у будь–якому пункті довідково-інформаційної служби ТОВ "НОВА–КОМ".

Довідка з кодом видається тільки при пред’явленні оригіналів документів: паспорту людини, яка зареєстрована за адресою, а у разі відсутності реєстрації ще додається право власності на житло.

Комунальний код заблоковано?

Для розблокування комунального коду достатньо на електронну адресу .mokavon@rksamecom.au або за телефоном +38 (067) 000–14–88 або +38 (067) 703–00–13 повідомити адресу, за якою код був заблокований.

Якщо комунальний код було втрачено, чи можна його відновити?

При втраті коду необхідно звернутися за новим, оскільки відновлення старого неможливо.

Як сплатити через сайт?

Необхідно зайти на сторінку «Кабінет абонента». Вибрати в меню опцію «Сплатити». В колонці «Сплачую» необхідно вказати суми. В колонці «Період сплати, Лічильник» — вибрати період за який проводиться оплата та ввести показники лічильника. Підтвердити сплату. Далі здійснюється перехід на сайт ПриватБанку, де необхідно внести реквізити картки. Банк списує з вашої картрки суму зазначеного платежу та перераховує на користь вказаних вами постачальників послуг. На сайті інформація щодо платежу відображається наступного робочого дня в розділі «Історія платежів».

Якщо сплатили через сайт, як і де можна отримати квитанцію про сплату?

Інформацію щодо оплати через сайт можна роздрукувати з нашого сайту, в розділі «Історія платежів» вибравши при цьому місяць в якому здійснювалась оплата.

Офіційну інформацію про сплату можна отримати, звернувшись до пункту довідково-інформаційної служби з паспортом людини, що зареєстрована за адресою по якій була здійснена оплата.

Як повернути переплату по ТОВ "Дніпропетровськгаз збут" та ТОВ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ"?

Вам необхідно звернутися з пакетом документів до центру обслуговування клієнтів - вул. Віталія Матусевича, 24 (каб. 101), тел. 056-794-03-04, або надіслати його на електронну пошту - contact@dpgaszbut.com.ua.

Перелік документів:

  • фото/скан-копію підписаної заяви довільної форми щодо проведення звірки та повернення коштів на ім’я директора компанії-постачальника;
  • копію квитанції про оплату;
  • копію паспорта (сторінки 1-2, із даними про поточну реєстрацію) та ІПН;
  • виписку з реквізитами вашого карткового рахунку (куди повернути кошти).